• ۱۴۰۳ يکشنبه ۷ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5533 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۵ تير

سخنگوي كميسيون امور داخلي كشور بيان كرد

طرح ساماندهي تجمعات به كجا رسيد؟

ايسنا|سخنگوي كميسيون امور داخلي كشور و شوراها در مجلس گفت: جلسات كميسيون براي بررسي طرح مجلس جهت ساماندهي تجمعات با حضور مسوولان مربوطه در حال برگزاري است و از نظرات كارشناسي دولت براي تصويب قانون در اين حوزه استفاده مي‌شود.
ولي‌الله بياتي درباره آخرين تلاش‌هاي مجلس براي ساماندهي تجمعات بيان كرد: كميسيون امور داخلي كشور و شوراها در حال انجام كاري جامع و كامل به منظور ساماندهي تجمعات است. جلسات كميسيون با حضور كارشناسان وزارت كشور، مركز پژوهش‌هاي مجلس و ساير دستگاه‌هاي ذي‌ربط مانند نيروي انتظامي برگزار شده و در اين جلسات طرح كميسيون مورد بررسي قرار مي‌گيرد. آنچه هدف مجلس بوده، ساماندهي تجمعات است. تجمعات بايد در چارچوب قانون باشد. نبايد تجمعات را با آشوب در كنار يكديگر ديد. تجمعات بايد برگزار شده و نظرات مردم از سوي مسوولان شنيده شود. زماني كه اين قانون در مجلس مصوب شود يك پشتوانه خواهد بود براي برگزاري تجمعات و ابراز نظرات همه افرادي كه نسبت به مسائل اجتماعي و مسائل اقتصادي اعتراض دارند. همه افراد در چارچوب اين قانون مي‌توانند اعتراضات خود را به گوش مسوولان برسانند.
نماينده مردم تفرش در مجلس تصريح كرد: هنوز لايحه دولت در اين خصوص به دست مجلس نرسيده و كميسيون امور داخلي كشور در حال كار كردن روي طرح مجلس براي ساماندهي تجمعات است اما نظر دولت را نيز اخذ مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون