• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5533 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۵ تير

حمله هكري به سرورهاي بنياد شهيد تاييد شد

تسنيم| بنياد شهيد و امور ايثارگران طي بيانيه‌اي حمله هكري به سرورهاي آن بنياد را تاييد كرد.
طي دو روز اخير اخباري مبني بر هك شدن سرورهاي بنياد شهيد و امور ايثارگران در فضاي مجازي منتشر شد. بر پايه اين گزارش، يك گروه هكري به نام بختك مسووليت اين اقدام را بر عهده گرفت و مدعي شد تمام سيستم‌ها، اطلاعات و Backupهاي ستاد مركزي را حذف كرده است.
در اين زمينه بنياد شهيد و امور ايثارگران اين خبر را تاييد كرد و ضمن بيانيه‌اي نوشت: 
همزمان با جابه‌جايي صورت گرفته در ساختمان ستاد مركزي بنياد شهيد و امور ايثارگران و تغييرات ايجاد شده در زيرساخت‌هاي حوزه فناوري اطلاعات، طي روزهاي گذشته سامانه‌هاي اينترنتي اين بنياد با حملات سايبري روبه‌رو شد كه اين حملات در همان دقايق اوليه مورد رصد كارشناسان فني قرار گرفته و كنترل شد. با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط كارشناسان فني، از خانواده بزرگ ايثارگران تقاضا مي‌شود ضمن صبوري براي راه‌اندازي مجدد سيستم‌ها و سامانه‌ها، اخبار را از رسانه‌هاي رسمي پيگيري كرده و همچنين از رسانه‌ها تقاضا مي‌شود اخبار مربوط به اين موضوع را از سوي مبادي رسمي بنياد شهيد و امور ايثارگران مخابره كنند.
سامانه‌هاي اطلاع‌رساني و خدماتي پس از بررسي‌هاي دقيق و اطمينان از امنيت كامل مجددا در اختيار جامعه ايثارگري قرار خواهند گرفت و روند شفافيت در فعاليت‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران به منوال قبل استمرار خواهد يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون