• ۱۴۰۳ يکشنبه ۷ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5734 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۰ فروردين

رهبر انقلاب در ديدار دانشجويان:

در كنار نگاه نقادانه، نگاه سرافرازانه در قبال پيشرفت‌هاي‌كشور داشته باشيد

نكاتي كه دانشجويان مطرح كردند مغتنم است و دست‌اندركاران بايد آن را بشنوند و روي آن كار كنند

ديدار ماه مبارك رمضان دانشجويان و فعالان دانشجويي دانشگاه‌هاي مختلف با حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي برگزار شد. گزيده بيانات حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي در اين ديدار بدين شرح است: 
 - نگاه به واقعيت‌ها بايد ذهن جوان دانشجوي امروز را به سمتي هدايت كند كه به گره‌گشايي مشكلات نزديك‌تر باشد.
 - امروز در بدنه دولت كساني مشغول كار هستند كه تا چند سال پيش مثل شما در همين جلسه شركت و سخنراني كردند.
-  گفتند كه نظر رهبري درباره عدالت از سال 80 فرق كرده. اگر فرق كرده باشد در جهت اصرار بيشتر بر عدالت بوده است.
-  محيط دانشجويي، محيط شاد، زنده، پرهيجان و مطالبه‌گر است. نكاتي كه امروز دانشجويان مطرح كردند، مغتنم است و دست‌اندركاران بايد آن را بشنوند و روي آن كار كنند.
 - نگاه نقادانه را داشته باشيد اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پيشرفت‌هاي كشور داشته باشيد.
 - عدالت يعني نفي فاصله طبقاتي در استفاده از فرصت‌هاي عمومي.
دانشجويان تا روز پنجشنبه ۹ فروردين ماه سال جاري فرصت داشتند براي حضور در ديدار رمضاني با رهبر انقلاب ثبت‌نام كنند. دانشجويان مي‌توانستند با ثبت‌نام در سايت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در ديدار دانشجويي فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامي را داشتيد، مهم‌ترين نكته‌اي را كه با ايشان در ميان مي‌گذاشتيد چه بود؟» به قيد قرعه در ديدار رمضاني دانشجويان با رهبر انقلاب حضور داشته باشند. در ابتداي اين ديدار تعدادي از نمايندگان دانشجويان به بيان ديدگاه و نظرات مي‌پردازند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
تیتر خبرها
طغیان علیه « بی‌بی» آژير ترور در شرق مهریه؛ مهم‌ترین چالش گذار از سنت به مدرنیته ضربه نوسان دلار به بازار اجاره در كنار نگاه نقادانه، نگاه سرافرازانه در قبال پيشرفت‌هاي‌كشور داشته باشيد شفافيت را هم ذبح می‌کنند! شخصی که کیسه را پیدا کرده به «اعتماد» می‌گوید که طلاها و دلارها امانت بودند و باید آنها را به صاحبش بازمی‌گرداندم فصل بی گدار به آب زدن نیست امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام‌خمینی (۲) کار به جاهای باریک کشید! رعایت عرف دیپلماتیک حکم مجازات را دادگاه باید بدهد از فينسك تا خرسان روایت برندگان و بازندگان انتخابات شهرداری ترکیه نغمه‌پردازي با فولاد مسوولیت‌پذیری اجتماعی در مقوله کسب و کار كارگاه معرق باغي پر از درختان چطور كيك پاي سيب بپزيم آخرین و بدترین شکست یعقوب لیث فصل بی گدار به آب زدن نیست امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام‌خمینی (۲) رعایت عرف دیپلماتیک حکم مجازات را دادگاه باید بدهد از فينسك تا خرسان
کارتون
کارتون