• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3232 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت

خالق «قوي سياه» داستان «وايت بوي ريك» را مي‌سازد

«دارن آرنوفسكي»، كارگردان، نويسنده و تهيه‌كننده امريكايي، قصد دارد فيلمي بر اساس داستان زندگي«ريچارد ورشه جونيور» معروف به «وايت بوي ريك»، سركرده سابق موادفروش‌هاي ديترويت بسازد.
آرنوفسكي كه در كارنامه خود كارگرداني و تهيه‌كنندگي فيلم‌هايي چون پي، مرثيه‌اي براي يك رويا و قوي سياه را دارد اين پروژه را با همكاري «اسكات فرانكلين» از كمپاني «پروتوزوآ پيكچرز» پيش مي‌برد.
«ورشه» كه در نوجواني‌ شروع به قاچاق كوكايين از موتورسيتي كرد مامور مخفي و مخبر اف‌بي‌آي و سازمان مبارزه با مواد مخدر امريكا نيز بود. او در هجده‌ سالگي براي حمل هشت كيلو كوكايين محكوم به حبس ابد شد ولي همكاري‌اش با اين دو سازمان از محكوم شدن او جلوگيري نكرد و امكان آزادي مشروط هم به او داده نشد. در آن زمان ماجراي «ورشه» تيتر يك روزنامه‌هاي جهان شد. در حال حاضر دو پروژه ديگر درباره «وايت بوي ريك» در حال ساخت است؛ پروژه كمپاني «يونيورسال» را «جوزف كوزينسكي» كارگرداني مي‌كند و پروژه «استوديو ايت» با فيلمنامه «لوگان» و «نوآه ميلر» ساخته مي‌شوند. اما امتياز پروژه «آرنوفسكي» در اين است كه ورشه
موافقت كرده كه براي او داستان زندگي خود را بازگو كند و «آندرو ويس» فيلمنامه اين فيلم را با اطلاعاتي از « ورشه» مي‌نويسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون