• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3440 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ دي

خبر

سومين نشست هم‌انديشي انتخاباتي  تشكل‌هاي معلمي
در طول 10 روز گذشته نمايندگان چند تشكل معلمي براي سومين بار نشستي را براي همفكري پيرامون انتخابات اسفند ماه برگزار كردند.  در اين نشست سرفصل‌هاي چند مطالبه اصلي فرهنگيان تعيين شد تا به ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان جهت گنجانده شدن در برنامه‌هاي اين ائتلاف ارايه شود. يكي از نمايندگان تشكل‌هاي حاضر در اين نشست گفت: كميته انتخاباتي تشكل‌هاي معلمي همسو با جريان اصلاح‌طلب با عضويت يك نماينده از هر تشكل تشكيل شده است كه در اين مدت فعاليت خواهد كرد تا در راستاي مطالبات فرهنگيان و در مسير حل مشكلات آموزش و پرورش از فرصت انتخابات استفاده كند. اين فعال سياسي و صنفي معلمان و عضو شوراي مركزي يك تشكل معلمي افزود: علاوه بر رويكرد مطالبه محوري و حمايت از ليست ائتلاف ما از نامزدهاي اختصاصي درون ليست حمايت ويژه خواهيم كرد.

سومين نشست شاخه فرهنگيان ندا
سومين نشست تخصصي در حوزه مسائل كلان اجتماعي و سياسي آموزش‌و‌پرورش با عنوان «بررسي و تحليل آخرين تحولات در عرصه انتخابات مجلس دهم» روز سه‌شنبه به ميزباني شاخه فرهنگيان حزب نداي ايرانيان در دفتر مركزي حزب برگزار شد.  اين جلسه در ادامه سلسله جلسات دايمي و نشست‌هاي تخصصي هم انديشي و دانش‌افزايي فرهنگيان و معلمان كه به صورت ماهيانه برگزار مي‌شود، تشكيل شد. در اين نشست جمعي از نمايندگان تشكل‌هاي صنفي و سياسي فرهنگيان و روساي شاخه‌هاي فرهنگيان احزاب اصلاح‌طلب و برخي مسوولان و صاحبنظران و كارشناسان حوزه آموزش و پرورش به بيان ديدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
ابتدا جناب آقاي دكتر سهراب قنبري، رييس شاخه فرهنگيان حزب نداي ايرانيان به بررسي عوامل و مولفه‌هاي اثرگذار بر انتخابات مجلس دهم پرداخت و شرايط پيچيده و غير قابل پيش‌بيني سياسي كشور را در اين برهه از زمان، باعث افزايش و در نتيجه مشاركت شهروندان در انتخابات مجلس دانست.
در ادامه جناب آقاي دكتر مجيد فراهاني، دبيركل حزب نداي ايرانيان ضمن ارايه تحليل جامع از شرايط و وضعيت سياسي و اجتماعي و اقتصادي كشور در آستانه انتخابات، بر اهميت و جايگاه فرهنگيان و معلمان براي مشاركت سياسي در انتخابات مجلس دهم تاكيد كرد و در ادامه نيز هر كدام از نمايندگان تشكل‌ها، صاحبنظران و كارشناسان به ارايه ديدگاه‌هاي خود پرداختند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون