مديريت ارتباطات
شرح: «به اعتقاد من كار روزنامهنگار تبديل زغال به الماس است. زياد خواندن، زياد ديدن و زياد نوشتن به روزنامهنگار، بينش، درك و دريافت ميدهد. نگاه يك روزنامهنگار به پديدهها نبايد اتفاقي باشد بلكه بايد تحليلي باشد و زماني ميتواند به تحليل برسد كه از حداقل جامعيت برخوردار باشد». جملاتي كه خوانديد، صحبتهاي فريدون صديقي، استاد روزنامهنگاري و روزنامهنگار قديمي در شماره تازه نشريه «مديريت ارتباطات» است؛ نشريهاي كه شماره ارديبهشتماه آن تازه به روي كيوسك آمده است و به جز گفتوگوي مفصل با صديقي درباره روزنامهنگاري، مطالبي با عنوانهاي «كتابي پيشگام و پيشرو» «دانشجويان خودشان مسير تحقيق را باز كنند» و «ظرفيتهاي مردمنگاري روشي مكمل در تحليل شبكههاي اجتماعي» دارد.