• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5758 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت

از پيام‌هاي خوانندگان

بسياري از زندانيان محبوس به دليل آگاهي نداشتن به قانون و قضا در زندان مانده‌اند و براي نوشتن كوچك‌ترين لايحه دفاع مانده‌اند و چه بسا اشتباه نوشته و گرفتاري‌شان بيشتر مي‌شود!
در همين واقع بعضي افراد كه داراي سواد حقوقي و سابقه چندين ساله دارند به دستور هميار سالن كه خود زنداني بوده ممنوع‌التحرير شوند.چرا؟
هيچ مشخص نيست! حال اگر كتابت جرم است تمامي محررين درب دادسرا مجرمند!

با تقديم احترام سيد شمس‌ا... حسيني

باسلام و احترام .بنده به عنوان يك توليدكننده كوچك دو واحد توليدي دام گوشتي گوساله 50 رأسي و 99 رأسي داشتم كه تا سال 1400به سختي اداره مي‌كردم را به دليل عدم حمايت مالي و غيره ورشكست شدم، لذا از دولت جناب رييسي درخواست همكاري دارم تا اين مجموعه صنعتي را دوباره راه‌اندازي كنم و واحد توليدي ما به مخروبه‌اي تبديل نشود.

باسپاس حاجي قربان نجفي 6919...0930

از حدود دو هفته پيش بخش جلويي اتوبوس‌هاي brt كه به زنان اختصاص داشت به‌طور كامل با مردان جابه‌جا شد و خانم‌ها پس از سال‌ها به جاي جلوي اتوبوس، در بخش عقب اتوبوس سوار مي‌شوند. تعداد بسيار زياد خانم‌هاي كارمند و دانشجو در ايستگاه ميدان وليعصر به حدي آشكار و واضح است كه اين جابه‌جايي بخش مردانه و زنانه به دليل كوچك‌تر بودن عقب اتوبوس مورد اعتراض بسيار زياد خانم‌ها قرار گرفته است. متاسفانه از روز گذشته كنار درب ورود خانم‌ها به بخش عقب اتوبوس يك ميله جديد، جوش داده شده ... اين بدان معني است كه همين بخش تقريبا كوچك عقب اتوبوس نيز بسيار تنگ‌تر از قبل شده است. همين امروز صبح تعداد زيادي از خانم‌ها با ابراز ناراحتي و شكايت از قرار داده شدن ميله جديد جهت كوچك‌تر كردن فضاي خانم‌ها در بخش عقب اتوبوس بسيار ناراضي بودند. از جنابعالي خواهشمندم با بازديد خبرنگار سرويس شهري روزنامه خود و بررسي اين موضوع با انعكاس آن در روزنامه اعتماد، در راستاي پاسخگويي مديران شركت اتوبوسراني اقدام كنيد. 7948...0912

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها