• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3169 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن

شهر و سلامت زنان

شرح‌حال: روز يكشنبه در سالن مركز مشاركت‌هاي فرهنگي و هنري شهرداري، نشستي با موضوع «شهر و سلامت زنان» برگزار مي‌شود. نشستي كه قرار است در آن فيلم مستند«درباره مينا» به كارگرداني كاوه مظاهري نمايش داده شود و دكتر شيرين احمدنيا، جامعه‌شناس درباره موضوع سلامت زنان و شهر، صحبت مي‌كند. اگر به مباحث اينچنيني علاقه‌مند هستيد، اين نشست را از دست ندهيد و ساعت چهار به آدرس ميدان وليعصر، ابتداي بلوار كشاورز، جنب خيابان برادران مظفر (انتقال خون سابق)، طبقه فوقاني كتابفروشي فرهنگ برويد.

بخارا

شرح حال: علي دهباشي سختكوش و پركار، مجله بخارا را سردبيري مي‌كند و يك‌صد و سومين شماره اين نشريه را تازگي منتشر كرده است. علاوه بر اين شب‌هاي بخارا را در تجليل از چهره‌هاي تاثير‌گذار فرهنگ و هنر برگزار مي‌كند و تازگي به كار‌هايش ديدار با اصحاب فرهنگ و انديشه در كتاب‌فروشي آينده هم اضافه كرده است. شماره جديد بخارا را از دست ندهيد. عكس جلد اين شماره محمدعلي جمال‌زاده است با ويژه‌نامه‌اي براي اين نويسنده. همچنين مطالب خواندني از محمدرضا شفيعي كدكني، محمدرضا باطني، ژاله آموزگار، داريوش شايگان، محمود دولت‌آبادي و كامران فاني  از ديگر بخش‌هاي اين مجله است.

عشق تعطيل نيست

شرح‌حال: بيژن بيرنگ، توانايي بي‌نظيري براي توليد مجموعه‌هاي تلويزيوني دارد و اين‌بار با محمدرضا گلزار و مهناز افشار اين توانايي را به شبكه نمايش خانگي برده تا سريال «عشق تعطيل نيست» ساخته شود. سريالي كه قسمت اول آن، خبر از يك ملغمه بامزه از مجموعه سريال‌هاي هاليوودي مي‌دهد كه با لحن و زاويه نگاه بيرنگ ساخته شده و كاملا مناسب خانواده‌هايي است كه عادت به ديدن سريال‌هاي هاليوودي ندارند و سريال‌هاي وطني را ترجيح مي‌دهند.

سيزده

شرح‌حال: اگر به دنبال فيلمي با حال و هواي متفاوت هستيد، «سيزده» بهترين پيشنهاد است. فيلمي به كارگرداني هومن سيدي كه با داستان و فضايي كاملا متفاوت، نسبت به جريان هميشگي سينما ساخته شد و با بازيگران خوبي كه دارد، چهره‌اي از يك فيلم خوش ساخت و نسبتا خوب را در ذهن شما به يادگار مي‌گذارد. اميرجعفري، ريما رامين‌فر، آزاده صمدي، اميرجديدي، نويد محمدزاده، ويشكا آسايش و مهران احمدي در اين فيلم بازي كرده‌اند و پرديس سينمايي كوروش، پرديس سينمايي ملت و سينما آزادي، سه سينماي خوب براي ديدن اين فيلم هستند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون