• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۰ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5886 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۰ مهر

شهد شيرين شهادت گوارايت باد يحيي

هادي شيرواني شيري

خودت گفتي كه از مرگ هراسي نداري فقط از مرگ طبيعي و در بستر مي‌ترسي. مانند ديگر آموزگارانت بالاخره به آرزويت رسيدي كه شهادت هنر و آرزوي ديرينه مردان خداست كه به تعبير پيامبر (ص) شريفترين و بالاترين نوع مردن است (اشرُفُ المُوًتِ قتْلُ الشّهادهِ) و علي(ع) آن را گرامي‌ترين نوع مردن مي‌داند. (اكرُمُالمُوًتِ الْقُتْلُ) در اردوگاه و در آوارگي ‌زاده شدي، 62 سال پيش از همان كودكي راه مبارزه با اين ظلم رفته بر ملت فلسطين را پيش گرفتي؛ ظلمي كه خودت هيچ نقشي در به وجود آمدن آن نداشتي و همين غربيان ناجوانمرد براي جبران ظلمي كه خودشان در اروپا به قوم يهود روا داشتند، اقدام به درست كردن وطن و خاك براي قوم يهود به قيمت بي‌وطني فلسطينيان نمودند و اين ظلم را بنا نهادند و تمام عيار از آن حمايت مي‌كنند. اعراب خائن نيز شما و اسلافت را تروريست ناميدند و خيانت و بي‌غيرتي خود را در خصوص فلسطين در تاريخ ثبت كردند. 22 سال از بهترين سال‌هاي عمرت را در زندان‌هاي مخوف صهيونيست‌ها گذراندي و زير بار ذلت نرفتي مانند حسين بن‌علي(ع) نداي هيهات مِنّا‌الذِّلّة سر دادي و در نهايت عباس گونه مانند علمدار حسين، اول يزيديان دستت را قطع كردند بعد ناجوانمردانه شما را به شهادت رساندند. البته تو زنده هستي و در جوار خداوند رحمت، كه طبق فرمايش قرآن كريم «ولا تحْسبنّ الّذِين قُتِلُوا فِي سبِيلِ‌الله أمْواتًا بلْ أحْياءٌ عِنْد ربِّهِمْ يُرْزقُون (۱۶۹ سوره مباركه آل عمران)» و «ولا تقُولُوا لِمنْ يُقْتلُ فِي سبِيلِ‌الله أمْواتٌ  بلْ أحْياءٌ ولكِنْ لا تشْعُرُون سوره بقره آيه 154» برخلاف تبليغات مسموم صهيونيست‌ها نشان دادي كه خونت رنگين‌تر از كوچك‌ترين كودك فلسطيني كه جان شيرينش را در راه وطن از دست داده، نيست و با شهادتت در ميدان جنگ تن به تن با يك اسلحه كلاشينكف تاشو و يك چوب به دروغ‌پردازان صهيونيست و جهان ثابت كردي كه نه در هتل‌هاي پنج ستاره قطر بودي و نه حتي در عميق‌ترين تونل‌هاي غزه و در پناه سپر انساني اسراي صهيونيست بلكه در ميدان جنگ و رو در روي نظاميان تا بن دندان مسلح و خونخوار اسراييل. با شهادتت در خط مقدم نبرد دوست و دشمن را به تحسين واداشتي! 
شهادتت نگارنده را ياد رشادت‌هاي عمر مختار قهرمان مبارزه با اشغالگران ايتاليايي در ليبي، ميرزا كوچك‌خان جنگلي قهرمان مبارزه با ديكتاتوري رضاخان و سردار رشيد رئيسعلي دلواري در مبارزه با استعمار كثيف انگلستان در جنوب ايران مي‌اندازد. 
نه استعمارگران ايتاليايي توانستند در ليبي دوام بياورند نه رضا شاه پهلوي حكومتش پايدار شد و نه انگليسي‌ها توانستند در ايران بمانند و قطعا ظلم صهيونيست‌ها هم پايدار نخواهد ماند و خون شما و همرزمانت درختي را آبياري خواهد كرد كه به خواست خداوند ريشه ظلم را نه فقط در فلسطين بلكه در سراسر جهان خواهد خشكاند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون